Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

ΑΓΓΕΛΕ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ...

Ένας σύγχρονος θρύλος της Αναγέννησης, ο Άγγελος Χατζηρίζος, αποφάσισε να σταματήσει την ποδοσφαιρική του καριέρα. Ύστερα από 17 χρόνια λαμπρής καριέρας στα ελληνικά γήπεδα, το πιο «γλυκό» αριστερό πόδι που γνώρισαν και αγάπησαν οι φίλαθλοι της Αναγέννησης με την παρακάτω επιστολή έκανε γνωστή την απόσυρσή του από την ενεργό δράση:

«Μετά την αμετάκλητη απόφασή μου να σταματήσω σήμερα οριστικά την επαγγελματική μου σταδιοδρομία και να αποχωρήσω απο την οικογένεια της ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ αισθάνομαι την υποχρέωση να ευχαριστήσω με την παρούσα αρχικά την οικογένειά μου, που με στήριξε σε όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής μου διαδρομής στο χώρο του ποδοσφαίρου, καθώς επίσης και όλους όσους συνεργάστηκα κατα καιρούς: προπονητές, γυμναστές, συμπαίχτες, διοικητικούς παράγοντες, φροντιστές, φυσιοθεραπευτές και πάνω απο όλα τον υπέροχο κόσμο της ομάδας.

Πιστεύω ότι όλο το χρονικό διάστημα προσέφερα με τον καλύτερο τρόπο τις υπηρεσίες μου και φάνηκα αντάξιος της ιστορίας και του μεγέθους της ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, τόσο στους αγωνιστικούς χώρους όσο και έξω απο αυτούς.

Δεν θέλω να κρύψω ότι στόχος μου ήταν να σταματήσω την επαγγελματική μου σταδιοδρομία στην ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ στο τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου αλλά επειδή κάποια γεγονότα το τελευταίο χρονικό διάστημα ήρθαν σε αντίθεση με τα πιστεύω μου και ήταν εντελώς αδιαπραγμάτευτα με τις αρχές μου επέσπευσα την αποχώρησή μου απο τις επαγγελματικές υποχρεώσεις της ομάδας.»

ΚΑΡΔΙΤΣΑ 23.12.2014

ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ

ΑΓΓΕΛΟΣ ΧΑΤΖΗΡΙΖΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου