Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ANAGENISI.NET ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ «ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΑ»

Αγαπητέ φίλε,

διάβασα το θέμα που ανάρτησες στις 30 Ιουνίου, με τίτλο: “Κάτω Τα Χέρια από την ΑΣΑ” και θα ήθελα να σχολιάσω ΟΛΕΣ τις γραμμές του:

ΚΟΜΜΑΤΙ 1: Τις τελευταίες ώρες παρακολουθούμε όλοι οι απλοί φίλαθλοι της Αναγέννησης ένα αδιανόητο γαιτανάκι με αλεπάλληλα πυρά μεταξύ δύο γνωστών-άγνωστων πηγών διαμόρφωσης γνώμης.

ΣΧΟΛΙΟ: Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με τη φράση “γνωστών-αγνώστων”, διότι και οι δύο είμαστε γνωστοί, με δράση κοντά στην ομάδα, ο τρόπος της οποίας εκτιμάται υποκειμενικά από τον καθένα. Ο ένας αρθρογραφεί 20 χρόνια για την ομάδα και ο άλλος 4 χρόνια για την ομάδα. Δε μπορεί δηλαδή σε μια “μέση πόλη” της Ελλάδας, να μη γνωρίζει ο καθένας, το ΠΟΙΟΣ είναι ΠΟΙΟΣ.

ΚΟΜΜΑΤΙ 2: Η πλειοψηφία των μελών της κιτρινόμαυρης οικογένειας απαιτούν να λάμψει η αλήθεια και να μην υπάρχει διχογνωμία απόψεων ανάλογα με τα συμφέροντα του καθενός.

ΣΧΟΛΙΟ: Πως θα λάμψει η αλήθεια, εάν δεν απλωθούν οι απόψεις δημόσια; Πως;

Επίσης, στη φράση σου “ανάλογα με τα συμφέροντα του καθενός”, σε ότι αφορά το anagenisi.net έχω να σου πω ότι ΔΕΝ υπάρχουν συμφέροντα. Εάν εσύ η οποιοσδήποτε άλλος βλέπει “συμφέροντα”, μπορούμε να το συζητήσουμε καλοπραοαίρετα, με δημόσιο ή ιδιωτικό τρόπο. Όπως έχουν κάνει μέχρι σήμερα (ιδιωτικά) πάνω από 30 φίλοι της ομάδας. Έβγαλαν τα δικά τους συμπεράσματα.

Στην άλλη πλευρά, έχουμε έναν δημοσιογράφο, ο οποίος νόμιμα και έντιμα αμείβεται από την εργασία του, γράφοντας για την Αναγέννηση. Διαφωνώ με τον τρόπο που το κάνει. Όχι με το γεγονός ότι αμείβεται.

ΚΟΜΜΑΤΙ 3: Οι αντιδικίες ανάμεσα στα δυο μεγαλύτερα μέσα που έχουν τη δυναμική και τη δυνατότητα να καταστήσουν γνωστή την Αναγέννηση σε ολόκληρη την Ελλάδα και το εξωτερικό, μόνο καλό δεν κάνουν αυτή τη στιγμή στην ομάδα, η οποία δείχνει μετά από αρκετά χρόνια να βαδίζει στο σωστό δρόμο.

ΣΧΟΛΙΟ: Αυτό, έρχεται σε αντίφαση με την παράγραφο που αναφέρεις στην αρχή: “Η πλειοψηφία των μελών της κιτρινόμαυρης οικογένειας απαιτούν να λάμψει η αλήθεια...”

Να λάμψει τελικά η αλήθεια ή όχι; Kαι πως θα γίνει αυτό; Με ενδιαφέρον θα διαβάσω τις προτάσεις σου.

ΚΟΜΜΑΤΙ 4: Δε χωράνε προσωπικές διαφορές και αν τυχόν υπάρχουν μπορούν να διευθετηθούν με το διάλογο, μέσω συζήτησης σε μια καφετέρια (δόξα τω θεω υπάρχουν πολλές σ' συτή την πόλη).

ΣΧΟΛΙΟ: Την “καφετέρια” δεν την αρνήθηκα σε κανέναν μέχρι σήμερα. Σε κανέναν. Ούτε φυσικά και στο Δημοσιογράφο. Το θέμα είναι ότι “άλλα λέει η καφετέρια...” και άλλα φτάνουν στη δημοσιότητα.

ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ: Δεν αρνήθηκα σε κανένα την ιδιωτική ή τη δημόσια συζήτηση. Δεν προκάλεσα τη δημόσια συζήτηση, παρά απάντησα: α) Σε άρθρο του Δημοσιογράφου, που χρησιμοποίησε την ιστοσελίδα της ομάδας για να το δημοσιοποιήσει, β) Σε ανακοίνωση της Διοίκησης.

Όποιες από αυτές τις απαντήσεις μου, δεν σε έπεισαν, μπορώ να να σου εξειδικεύσω ιδιωτικά ή δημόσια, τα σημεία που θέλεις.

Δεν “χρησιμοποίησα” την ομάδα, για να υποστηρίξω τις απόψεις μου. Εάν είδες να το κάνω σε κάποια παράγραφο, μπορείς να μου την υποδείξεις.

Όπως είδες, ένα από τα επιχειρήματα της πλευράς του Δημοσιογράφου, είναι το γεγονός ότι χρησιμοποιώ (εδώ και 4,5 χρόνια) το domain name “anagenisi”. Όπως και εσύ, χρησιμοποιείς το subdomain “asa”, δηλαδή: “Αθλητικός Σύλλογος Αναγέννηση”!

Να σκεφτείς σε παρακαλώ, με τι (αστείους) τρόπους γίνεται προσπάθεια φίμωσης. Δηλαδή, εάν αύριο γράψεις κι εσύ, κάτι που ΔΕΝ είναι αρεστό, θα σου πουν ότι ...χρησιμοποιείς και εκμεταλλεύεσαι το ...όνομα της Αναγέννησης!!!

Φυσικά, είσαι απολύτως ελεύθερος από τη νομοθεσία (αλλά και την ηθική δεοντολογία) να χρησιμοποιείς αυτό το subdomain, όπως φυσικά και το anagenisi.net, όπως και δεκάδες (ίσως και εκατοντάδες) άλλα site ή blog με ίδιο ή παρεμφερές στοιχείο.

Κρινόμαστε, γι αυτά που γράφουμε, όχι για το όνομα που (νόμιμα) έχουμε.

Σκέψου επίσης, ότι μία από τις αιτιάσεις ενός σχολίου που βλέπω στο blog σου, αφορά την “ανωνυμία” των αναρτήσεων την ώρα που και εσύ κατ’ επιλογή σου (και πολύ καλά κάνεις) υπογράφεις τις αναρτήσεις με το όνομα του blog.

Όπου δεν σε κάλυψα, είμαι εδώ για να μιλήσουμε καλοπροαίρετα, δημόσια ή ιδιωτικά....

Θα σε παρακαλούσα, να αναρτήσεις το κείμενο στην ιστοσελίδα σου, ώστε να υπάρχει μια σφαιρική άποψη των αναγνωστών σου, σχετικά με το αρχικό σου άρθρο.

Εάν πάλι κρίνεις, ότι δεν προσφέρει κάτι στους αναγνώστες σου, δεν είσαι υποχρεωμένος από κανέναν να το αναρτήσεις.

Σ’ ευχαριστώ για το χρόνο σου

anagenisi.net

1 σχόλιο:

  1. Απαντωντας στο λιβελογράφημα του κυρίου που όπως βλέπω συνεχίζει και μάλιστα πήρε σβάρνα όλους τους ανθρώπους που είναι Αναγέννηση ακόμη και κείνους που τους απαξίωνε πριν λίγο καιρο, αγαπητέ φίλεθέλω να πω τα εξής:
    Δεν έχω κανένα σκοπό να συνεχίσω αυτή την αντιπαράθεση που την επιζητά με όλη του την ψυχή. Κι αυτό γιατί θα φαίνεται στον κόσμο κάτι σαν "εμφύλιος", κάτι που δεν ισχύει. Για την ενότητα της Αναγέννησης έχω δώσει πολλά απο τη ζωή μου επι χρόνια. Δεν υπαρχει λοιπον εμφύλιος. Υπαρχει ένας που απλά πυροβολεί. Οι υπολοιποι κοιτάζουν και θλίβονται πως τόσον καιρό δεν είχαν καταλάβει περι τίνος πρόκειται.
    Σ' ο,τι με αφορά είμαι δημοσιογράφος 22 ολόκληρα χρόνια. Πριν κάν ξεκινήσει η καθημερινή αρθρογραφία στον τύπο της Καρδίτσας για την Αναγέννηση. Οταν έπιασα εγώ δουλειά γράφονταν ρεπορτάζ κάθε βδομάδα για την ομάδα μας σε όλες τις εφημερίδες!
    Εγώ καθιέρωσα το καθημερινό. Απο τότε πέρασαν χρόνια ολόκληρα και ο υπογράφων είναι μέλος της Αναγέννησης (ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΑΜΕΙΑΚΩΣ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ απο το 1989).
    Γράφω για την Αναγέννηση ως δημοσιογράφος απο ΕΠΙΛΟΓΗ παρά το ότι είχα προτάσεις να μεταπηδήσω στο πολιτικό ρεπορτάζ και μάλιστα έχω συνεχείς προτροπές να μην γράφω τόσα πολλά.
    Πληρώνομαι δηλαδή απο ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΜΕΣΟ για τη δουλειά μου. Κι όχι απο διαφημίσεις μελών της Αναγέννησης που πληρώθηκε ο συγκεκριμένος κύριος!
    Δεν επιτρέπω σε κανέναν να συσχετίσει την επαγγελματική μου ιδιοτητα με την ομάδα την οποία ΠΛΗΡΩΝΩ απο την τσέπη μου απο το 1990 με όσες δυνάμεις διαθέτω.
    Και είμαι στα όριά μου να φθάσω εκεί που δεν έφθασα ποτέ.
    Δεν προκάλεσα εγώ καμμία αντιπαράθεση με τον εν λόγω κύριο. Αυτός πυροβολεί εδώ και μήνες απο την ώρα που έφυγε απο Γενικός Αρχηγός και κυρίως απο την ώρα που δημιουργήθηκε η επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας την οποία ΥΠΗΡΕΤΩ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ με όλες τις δυνάμεις μου όπως μάλιστα έκανα και στο δικό του SITE με την υπογραφή μου και όπως θα κάνω σε κάθε φωνή που υποστηρίζει την Αναγέννηση.
    Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα ονόματα. Σαράντα χιλιάδες ΣΑΙΤ με το ονομα Αναγέννηση να ανοίξουν εγώ θα είμαι ευτυχείς. Αν ήθελα άλλωστε με την τεχνογνωσία που διαθέτω και τις ευκολίες λόγω επαγγέλματος θα μπορούσα να κάνω τόσα!!!
    Τον εν λόγω κύριο τον αγκάλιασα με όλη μου την ψυχή. Τον στήριξα όταν άλλοι τον κοιτούσαν καχύποπτα. Μάλωσα γι' αυτόν με κόσμο που τώρα με κοιτάζει χαμογελώντας και μου λέει: "Ειδες που σου τα λέγαμε;". Δεν μετανοιώνω που τον στήριξα διότι είχε προσφορά. Δεν πρόκειται να την αποδομήσω αυτή την προσφορά όποια συκοφαντία κι αν σκαρφιστεί.
    Αλλά δεν θ' αφήσω κανέναν να με κάνει στόχο για τα "εγώ" του.
    Ολοι εχουμε μια διαδρομή. Εγω έχω μια συγκεκριμένη εδώ και δεκαετίες ολόκληρες.
    Δεν θέλω να πάρεις τα δικά μου λόγια ως δεδομένες αλήθειες για όλα όσα συνέβησαν και προκάλεσαν αυτή την αντίδραση του συγκεκριμένου κυρίου.
    Θα ρωτήσεις τους ανθρώπους που ήταν ΜΠΡΟΣΤΑ σε ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.
    Αυτοί ξέρουν.
    Σ' ευχαριστώ για τη φιλοξενία
    Με εκτίμηση
    ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΚΑΤΣΑΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή